Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy związane z elektroniką i elektryką (oświetlenie, żarówki, liczniki, alarmy, sterowniki itp...)
#291012
Po wymianie pompy AD na BJ (kodowanie zaakceptowało bez problemu, dzięki za pomoc z tym! :ok: ) zniknął problem 01130 i święta trójca na desce rozdzielczej, ale pojawił się nowy błąd, który co prawda nie świeci, ale widać go w VCDSie w sekcji 01 Engine

17837 - Circuit for Brake Vacuum Pump

Bezpieczniki w obu miejscach wszystkie ok, hamuje tak samo jak wcześniej, w VCDS 01 -> Basic Settings -> 008 widać że pompa jest cały czas OFF i też nie pokazuje żadnego ciśnienia.

Zastanawiam się, czy w sumie nowy sterownik ABS z Golf6 nie oczekuje czasem pompy vacuum, której nie ma w Golfie5 :?: - z drugiej strony w VCDS ten test jest opisany jako "only with automatic transmission", co by się w sumie zgadzało

Gdzie szukać tej pompy vacuum od układu hamulcowego? Jak to może wyglądać?


Golf V - 2008
benzyna 1.6 (102KM) z automatyczną skrzynią
#291021
@Dexter23pl
Pisałem kiedyś też w tym temacie jak sam miałem problem z pompą, że swoją AD wysłałem do regeneracji. Kwasy mi to odradzał, ale zaryzykowałem. I po naprawie po miesiącu znowu padła. Pojechała na reklamację usługi, ale kupiłem BJ i od tamtej pory Święty spokój. A stara jak wróciła, wskoczyła na OLX i gdzieś ktoś pewnie na niej jeździ. Koszt naprawy wyniósł 1000 zł, koszt drugiej chyba 600 zł.

Tylko nie wiem czemu tak się ludzie zabijają o tę AD, skoro są tak wadliwe? Co w nich takiego jest, że nawet Ty o nią pytasz?
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11