#258288
@cbool333 jak będę miał czas to wezmę tego 180A i zobaczę w pracy jak to pasuje.
W MK5 raczej chyba nie było w żadnym silniku takiego altka.
Dodano po 17 minutach 38 sekundach:
Tak jak mówie pasuje praktycznie każdy.
Różnice są widoczne i do przełożenia ze swojego bez problemu.
ja miałem http://www.elstock.dk/en/shop/#!list/all/06F903023G
a założyłem http://www.elstock.dk/en/shop/#!list/all/028903029r
co wynika że był tylko do tdi.
Fakt nie pasował ale to kosmetyka.....
Moje kółko na pasek
kółko na altku
kółko na pasek wolnobiegu nie pasowało , miał rant z drugiej strony, rowki bliżej korpusu przez co pasek nie byłby prosto a skośnie założony ok 1cm.
Wystarczyło przekręcić moje kółko na pasek oraz jednego dystansu pod to kółko.
Ja poszedłem dalej i założyłem kółko na pasek nie ze swojego sztywne a tez wolnobieg ale odkręcony z innego alternatora. rozstaw wymiary takie same jak w moim sztywnym kółku.
Aaaa no brakowało w tym altku od tdi metalowej długiej szpilki do której przykręca się obejmę trzymająca kabel B+ .
chwila szukania na półce i gotowe. W altku od TDI był nawet gotowy nagwintowany otwór do jej wkręcenia.
Kożyści po zamontowaniu kółka wolnobiegowego są takie że teraz na wolnych obrotach nie drży światełko w lampce podsufitki ponieważ wahania obrotów w tym cudownym 1.6 nie wpływają teraz 1-1 na obroty alternatora.
Więc jak mówię, pasuje każdy altek i szukanie po numerze jest bezsensu. Ważne aby wtyczka dwu pinowa była taka sama.
W MK5 raczej chyba nie było w żadnym silniku takiego altka.
Dodano po 17 minutach 38 sekundach:
Tak jak mówie pasuje praktycznie każdy.
Różnice są widoczne i do przełożenia ze swojego bez problemu.
ja miałem http://www.elstock.dk/en/shop/#!list/all/06F903023G
a założyłem http://www.elstock.dk/en/shop/#!list/all/028903029r
co wynika że był tylko do tdi.
Fakt nie pasował ale to kosmetyka.....
Moje kółko na pasek
kółko na altku
kółko na pasek wolnobiegu nie pasowało , miał rant z drugiej strony, rowki bliżej korpusu przez co pasek nie byłby prosto a skośnie założony ok 1cm.
Wystarczyło przekręcić moje kółko na pasek oraz jednego dystansu pod to kółko.
Ja poszedłem dalej i założyłem kółko na pasek nie ze swojego sztywne a tez wolnobieg ale odkręcony z innego alternatora. rozstaw wymiary takie same jak w moim sztywnym kółku.
Aaaa no brakowało w tym altku od tdi metalowej długiej szpilki do której przykręca się obejmę trzymająca kabel B+ .
chwila szukania na półce i gotowe. W altku od TDI był nawet gotowy nagwintowany otwór do jej wkręcenia.
Kożyści po zamontowaniu kółka wolnobiegowego są takie że teraz na wolnych obrotach nie drży światełko w lampce podsufitki ponieważ wahania obrotów w tym cudownym 1.6 nie wpływają teraz 1-1 na obroty alternatora.
Więc jak mówię, pasuje każdy altek i szukanie po numerze jest bezsensu. Ważne aby wtyczka dwu pinowa była taka sama.