#248357
Ja w weekend zmieniałem łańcuch u znajomego mechanika, koła zębate były w stanie idealnym i nie było potrzeby ich wymiany.
Pamiętaj, że do takiego zestawu powinieneś kupić jeszcze metalową uszczelkę pokrywy rozrządu- 80 zł oryginał oraz śruby jeżeli będziesz zmieniać koła zębate.
Da się ściągnąć łańcuch bez ściągania kół zębatych wałków rozrządu. Jeżeli nie będziesz ich zmieniać/wykręcać to musisz dokupić tylko śrubę 12-katna (kombi) M14X1,5X100 (oznaczenie z 1.4 FSI), która trzyma koło pasowe z wałem - są one jednorazowego użytku, w ASO każda śruba ok 20 zł.
Standardowo trzeba spuścić olej oraz płyn chłodniczy. Trzeba również zdemontować miskę olejową aby zdjąć łańcuch, wyczyścić oraz "wkleić" ją ponownie.
Pamiętaj, że do takiego zestawu powinieneś kupić jeszcze metalową uszczelkę pokrywy rozrządu- 80 zł oryginał oraz śruby jeżeli będziesz zmieniać koła zębate.
Da się ściągnąć łańcuch bez ściągania kół zębatych wałków rozrządu. Jeżeli nie będziesz ich zmieniać/wykręcać to musisz dokupić tylko śrubę 12-katna (kombi) M14X1,5X100 (oznaczenie z 1.4 FSI), która trzyma koło pasowe z wałem - są one jednorazowego użytku, w ASO każda śruba ok 20 zł.
Standardowo trzeba spuścić olej oraz płyn chłodniczy. Trzeba również zdemontować miskę olejową aby zdjąć łańcuch, wyczyścić oraz "wkleić" ją ponownie.