#190955
Witam, w czwartek zabieram na warsztat zobaczyć od spodu auto, które wstępnie obejrzałem i sprawdziłem pod względem wypadkowości i ogólnym organoleptycznym. Obejrzałem wcześniej ok. 10 golfów w rocznikach 2004-2006 ten jako jedyny jest w 100% bezwypadkowy. Jest to totalny golas, ma tylko klimę, el. szyby, lusterka ale bardzo zadbany i są do niego wszystkie rachunki z napraw, których autentyczność sprawdziłem.
Jest to golf V 1.9 TDI 90KM 2004r., przebieg obecny 180 tys km, kupiony jako używany z salonu VW w DE przez starszego Pana, który ma go już 8 rok. przebieg wygląda na prawdziwy. Jednak mam kilka uwag i pytań.
1) Mimo, że auto jest w 100% bezwypadkowe, nigdzie nie lakierowane, to na progach w rogu, pod drzwiach przednimi z prawej i lewej strony wychodzi delikatna rdza, czy jest to jakieś miejsce newralgiczne w golfie?
2) Podczas odpalania auta słychać metaliczne stukanie, postukiwanie, ale tylko w momencie odpalania, w czasie jazdy i na biegu jałowym silnik mruczy równo bez niepokojących stuków. Co to może być? W pierwszej chwili pomyślałem o dwumasie, ale auto miało wymieniany dwumas przy 130 tys.km (jest rachunek na 2300zl), obecnie auto ma 180tys.km. czy to możliwe aby już nowy dwumas padał? Właściciel twierdzi, że tak stuka, gdyż świecie żarowe są przepalone i do wymiany, świeci się kontrola na desce rozdzielczej. Co to może być za objaw?
3)Do wymiany w aucie są tarcze przód i tył? Jaki jest koszt ich wymiany z robocizną? Znajomy przestraszył mnie, że w golfie V tarcze wymienia się razem z łożyskami i ta zabawa wyniesie mnie ok. 2 tys zł jakbym kupił to auto.
4) właściciel za auto chce 16 tys. zł z kompletem opon zimowych, jest bezwypadkowy, 2004r., 180 tys.km, ale wyposażenie dosłownie podstawowe, czy cena jest odpowiednia.
Bardzo dziękuję z góry za wszystkie sugestie i opinie, na oględzinach wrzucę jakieś fotki i opiszę jak wszystko wypadło.
Jest to golf V 1.9 TDI 90KM 2004r., przebieg obecny 180 tys km, kupiony jako używany z salonu VW w DE przez starszego Pana, który ma go już 8 rok. przebieg wygląda na prawdziwy. Jednak mam kilka uwag i pytań.
1) Mimo, że auto jest w 100% bezwypadkowe, nigdzie nie lakierowane, to na progach w rogu, pod drzwiach przednimi z prawej i lewej strony wychodzi delikatna rdza, czy jest to jakieś miejsce newralgiczne w golfie?
2) Podczas odpalania auta słychać metaliczne stukanie, postukiwanie, ale tylko w momencie odpalania, w czasie jazdy i na biegu jałowym silnik mruczy równo bez niepokojących stuków. Co to może być? W pierwszej chwili pomyślałem o dwumasie, ale auto miało wymieniany dwumas przy 130 tys.km (jest rachunek na 2300zl), obecnie auto ma 180tys.km. czy to możliwe aby już nowy dwumas padał? Właściciel twierdzi, że tak stuka, gdyż świecie żarowe są przepalone i do wymiany, świeci się kontrola na desce rozdzielczej. Co to może być za objaw?
3)Do wymiany w aucie są tarcze przód i tył? Jaki jest koszt ich wymiany z robocizną? Znajomy przestraszył mnie, że w golfie V tarcze wymienia się razem z łożyskami i ta zabawa wyniesie mnie ok. 2 tys zł jakbym kupił to auto.
4) właściciel za auto chce 16 tys. zł z kompletem opon zimowych, jest bezwypadkowy, 2004r., 180 tys.km, ale wyposażenie dosłownie podstawowe, czy cena jest odpowiednia.
Bardzo dziękuję z góry za wszystkie sugestie i opinie, na oględzinach wrzucę jakieś fotki i opiszę jak wszystko wypadło.