#189806
to dobrze szukaj i sprawdzaj ... najlepiej za granicą lub zleć komuś kto takie usługi świadczy. ja tak zrobiłem i sobie chwalę... nie bój się aut z przebiegiem 200 kkm + jeśli mają historię serwisową i są zadbane...
Wychodzi głownie na połączeniu progu z błotnikiem przód. Dalej ruda pojawia sie na brzegach maski, oraz nadkola tył w okolicy łączenia z z zderzakiem. W km5 jeszcze klapa tył pod znaczkiem z tego co juz widziałemgolf_lodz pisze:Witajcie ponownie.
Obejrzałem juz 5 Golfów i z 2 Jetty z roku 2005-2007 i to norma ze blacha jest tak mocno pożarta przez rdzę?
a ja powiem że w moim (początek produkcji) maska na rantach od środka komory jest zezarta jak nie wiem i to jedyne miejsce które uważam ze jest wadliwe fabrycznie, wszedzie gdzie cos się pojawia to jedynie błotnik na rancie gdzie mógł się pojawic jakiś odprysk po np. kamieniu albo otarciu nadkola... ale i błotnik i maska to czesc wymienna takze nie ma się co martwić i poza tym wszystko jest w nim okRumak pisze:Wychodzi głownie na połączeniu progu z błotnikiem przód. Dalej ruda pojawia sie na brzegach maski, oraz nadkola tył w okolicy łączenia z z zderzakiem. W km5 jeszcze klapa tył pod znaczkiem z tego co juz widziałemgolf_lodz pisze:Witajcie ponownie.
Obejrzałem juz 5 Golfów i z 2 Jetty z roku 2005-2007 i to norma ze blacha jest tak mocno pożarta przez rdzę?