#180880
U mnie przy 215tys (2.0 170) DSG dalej działa jak nowa.
W naszym T5 (2,5 170) z dsg siadło jedno łożysko w skrzyni przy 280tys, koszt naprawy 500zł i skrzynia działa jak powinna.
Więc (póki co ) z mojego punktu widzenia nie ma co przekreślać DSG z przelotem 200tys.
Jeżeli ktoś normalnie jeździł a nie upalał i wymieniał olej na czas to nie ma się czego obawiać. Zepsuć się może wszystko przy każdym przebiegu, albo trzeba mieć pechaMettenoos pisze: patrząc na przelot ponad 200kkm nie zdecydowałbym się na DSG bo to zaczyna być kosztowna mina
U mnie przy 215tys (2.0 170) DSG dalej działa jak nowa.
W naszym T5 (2,5 170) z dsg siadło jedno łożysko w skrzyni przy 280tys, koszt naprawy 500zł i skrzynia działa jak powinna.
Więc (póki co ) z mojego punktu widzenia nie ma co przekreślać DSG z przelotem 200tys.
VW MK5 '06 GT DSG → Kartoteka