#167203
ten z Żor przebieg ma nierealny jak na rocznik więc nie wierzę by auto było w 100% oryginalne blacharsko ... po sprawdzeniu numeru telefonu w googlach masz http://www.wypozyczalnia.euro24h.pl/kontakt.html" onclick="window.open(this.href);return false; gość pracuje w TAXI. Jeśli jeszcze nie rozmawiałeś z nim to poproś na początek o VIN , podam Ci namiar na gościa co sprawdza historię w ASO za 55 czy 60zł wtedy wyjdzie czy auto jeśli była serwisowany będziesz miał przebieg jak na dłoni... wpisz VIN do google czasami wyskakują zdjęcia jakieś sprzed sprowadzenia itp...
taka rada do każdego auta - najpierw VIN, miernik lakieru, zwykły kabel i VCDS też pozwoli Ci coś powiedzieć czy auto ma jakieś błędy i na koniec jakiś fachowiec... lepiej wydać 300-500zł na takie sprawdzenie niż 22tyś i potem żałować że się kupiło padło.
ciekawe co Ci odpowie właściciel jak mu powiesz że przebieg ma aż nierealny na TDI , co było z samochodem nie tak ?? tak bym zaczął. Na zachodzie diesel średnio rocznie robi 40tyś km... po analizie rynku niemieckiego mogę śmiało stwierdzić, że tam liczy się przede wszystkim przebieg, rocznik potem wyposażenie ... Jeśli auto ma niski przebieg i jest zadbane to np. taki mkV potrafi kosztować więcej niż mk6 młodsze o 3lata ale z przebiegiem 200kkm...
taka rada do każdego auta - najpierw VIN, miernik lakieru, zwykły kabel i VCDS też pozwoli Ci coś powiedzieć czy auto ma jakieś błędy i na koniec jakiś fachowiec... lepiej wydać 300-500zł na takie sprawdzenie niż 22tyś i potem żałować że się kupiło padło.
ciekawe co Ci odpowie właściciel jak mu powiesz że przebieg ma aż nierealny na TDI , co było z samochodem nie tak ?? tak bym zaczął. Na zachodzie diesel średnio rocznie robi 40tyś km... po analizie rynku niemieckiego mogę śmiało stwierdzić, że tam liczy się przede wszystkim przebieg, rocznik potem wyposażenie ... Jeśli auto ma niski przebieg i jest zadbane to np. taki mkV potrafi kosztować więcej niż mk6 młodsze o 3lata ale z przebiegiem 200kkm...