Volkswagen Golf MK5

Tutaj pytaj o wszystko co związane z autem, które chcesz kupić
#158528
Witam,

od kilku miesięcy szukam dobrego autka dla studenta i kilka dni temu moje oko przykuły dwa Golfy V, konkretnie:

1) 1.9 TDI 105KM, 165k przebiegu (po odpaleniu auta komputer wyświetlał 145k..),

VIN: WVWZZZ1KZ4P057306

http://otomoto.pl/volkswagen-golf-v-duz ... 48952.html" onclick="window.open(this.href);return false;

2) 1.4 bena 80KM, 107k przebiegu,

VIN: WVWZZZ1KZ7W258756

http://otomoto.pl/volkswagen-golf-v-ser ... 65923.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Autka zdawały się zadbane, bez oznak korozji. Są dość dobrze wyposażone. Priorytetem dla mnie było auto mało awaryjne, mało palące (2500 km miesięcznie z powodu dojazdów na uczelnie) i w miarę nowe i dobrze wyposażone. Czy jest ktoś w stanie rozkodować mi numery VIN tych samochodów? Szukałem dużo w necie ale na darmowych dekoderach nic się nie dowiedziałem, ciekawi mnie wyposażenie z jakim wyjechało, dobrze by było znać też historię serwisową o ile takowa była. Czy może je ktoś oglądał? Czy po zdjęciach według użytkowników, którzy już troszkę w tych autach siedzą, są warte uwagi? Cena tego benzyniaka jest dość duża, (choć jego stan zdaje mi siębardzo dobry) zważając, że żaden nie ma innego zestawu kół i są na stalówkach. Niebieski posiadał na gałce zmiany biegów taki znaczek, gdzieś z tyłu pisało słowo Tour, lecz nie potrafiłem w internecie znaleźć różnić pomiędzy wyposażeniem zwykłych wersji (Trendline i Comfortline) a wersji Tour.

Pozdrawiam i liczę na szybką odpowiedź, sprawa jest niestety nie cierpiąca zwłoki!
D.
#158536
pierwszy srebrny TDI jak na trendlajna dość ładnie wyposażony, przebieg wielka zagadka, raczej zrobiony pod klienta

trendlajny występowały w wersji Tour

ten benzyniak to własnie trendlain w wersji tour, bardzo fajnie wyposażony tylk0 ten silnik :hmmm: ale jesli komuś nie przeszkadza brak mocy to czemu nie
#158577
Aktualnie jeżdżę Nexią 1.5 75KM i fakt, nie jest to demon prędkości, ale jakoś jeździ. Fakt faktem, szkoda, że to nie 1.6 102KM, ale nie można mieć wszystkiego. Priorytetem jest tania eksploatacja, utrzymanie, dobry stan auta i dobre wyposażenie. A może kiedyś jakiś swap.. Szukam dobrej bazy a ten wydaję się spoko, gdyby tylko nie ten silnik..

Czy ktoś jest w stanie sprawdzić te VIN'y? Czy Waszym zdaniem to dobra cena za to autko 26.000 z opłatami?
Awatar użytkownika
By Ramzes -  05 sty 2015, 13:49
 kujawsko-pomorskie
#158579
DaaV pisze:Aktualnie jeżdżę Nexią 1.5 75KM i fakt, nie jest to demon prędkości, ale jakoś jeździ. Fakt faktem, szkoda, że to nie 1.6 102KM, ale nie można mieć wszystkiego. Priorytetem jest tania eksploatacja, utrzymanie, dobry stan auta i dobre wyposażenie. A może kiedyś jakiś swap.. Szukam dobrej bazy a ten wydaję się spoko, gdyby tylko nie ten silnik..

Czy ktoś jest w stanie sprawdzić te VIN'y? Czy Waszym zdaniem to dobra cena za to autko 26.000 z opłatami?
Moim skromnym zdaniem to duzo. Ja za swojego golfa prawie 3 lata temu dawalem 27.000, poszukaj moze jakiejs wiekszej pojemnosci. Oplaty te same a koszta utrzymania niekoniecznie musza byc wieksze. Kiedys mialem e36 z silnikiem 1.6 benz i zlopala paliwa tyle samo co moja pozniejsza e39 2.0 benz.
#158584
Tak piszecie o tym 1.4 ze ten kto to bedzie czytal to pomysli ze pod gorke auto trzaba pchac :/
Wcale to nie jest jakis tam mul, do normalnej jazdy z punktu A do B jest OK. Silnik wydaje mi sie, ze jest bezawaryjny. Moj ma przejechane 65kkm wiadomo nie jest to mega duzo, ale nic mu sie nie dzieje, tylko lac i jezdzic.
Moj wujek ma golfa 4 1.4 tego 75KM ma tam cos 150kkm i oprocz rozrzadu nic jeszcze nie wymienial ;)
Jezeli mialbym cos zasugerowac, wybierajac z tych dwoch to wolalbym mlodsze auto, ale ostatecznie decyzja nalezy do Ciebie :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
#158589
Cena jest trochę duża, to fakt, patrząc na inne auta zdaje się dość wygórowana, ale wyposażenie też jest dość bogate (tak mi się wydaję), fakt faktem nie ma alufelg i opon letnich, przebieg mały a sprzedawca mówił, że jest w stanie do umowy wpisać, że gwarantuje ten przebieg, to chyba plus i dodaje wiarygodności samochodowi? Autko pewnie za jakiś czas poszło by do gazu by zminimalizować koszty jazdy..

Przeczesuję otomoto, olx, motogratkę ale ciężko znaleźć dobrze wyposażonego, zadbanego Golfika 1.4/1.6 lub 1.9tdi, stąd tak poważnie zastanawiam się nad tym 1.4. Choć cena mnie hamuję, dlatego nie wiem właśnie, czy nie jest dużo za duża.. :hmmm:

Pozdrawiam,
D.
#158594
DaaV pisze:Aktualnie jeżdżę Nexią 1.5 75KM i fakt, nie jest to demon prędkości, ale jakoś jeździ.
tylko weź pod uwagę że nexia jest gdzieś tak o 200 kg lżejsza


EDIT: qrde, waży ok. 1200 kg, myslałem że mniej :hmmm:
Bartas pisze:Podlacz vcds'a i zobacz jaki ma przebieg na ECU :P
taa, w benzynie chcesz sprawdzić :) przecież to nie EDC15 i EDC16
#158597
DaaV pisze:Cena jest trochę duża,

każda cena jest taka ile wart jest samochód :)

DaaV pisze: przebieg mały a sprzedawca mówił, że jest w stanie do umowy wpisać, że gwarantuje ten przebieg,
i co z tego? :) jak jest pierwszym właścicielem i auto kupował w salonie to OK, ale jak sprowadzone to taki zapis jest g**** wart
#158609
DaaV pisze:
Czyli z tego co czytam, przebieg można sprawdzić tylko w ASO? Czy taki zabieg coś kosztuje? ASO sprawdzają auta do sprzedaży?
lub na różnych forach, stronach internetowych, allegro nawet itp. np na stronie http://www.sprawdzauto.pl" onclick="window.open(this.href);return false; kompleksowe info kosztuje 60 zł

Czy ASO sprawdzi - niekoniecznie, trzeba rozpatrywać indywidualnie każdy przypadek, kiedyś Kulczyk zakazał sprawdzeń, często musi być aktualny właściciel auta na miejscu,
DaaV pisze:
ASO sprawdzają auta do sprzedaży?
"ścieżka diagnostyczna" swego czasu kosztowała 340 zł