Strona 1 z 1

BXE logi do oceny

: 03 kwie 2017, 10:45
autor: konradkry
Cześć,
walczę już kilka miesięcy z silnikiem.
ostatnio poszła regeneracja turbo, z uwagi na ilość oliwy i zacinająca się geometrie.
po tym wszystkim logowanie silnika
i
dosłownie klapa oprócz mniejszej konsumpcji oleju to nadal problem z ciśnieniem na turbinie
Przy dynamicznym 011 jest siodło,
http://vaglog.pl/log-011_26a2O.html

Ograniczenie dymienia powyżej żądania kierowcy.
http://vaglog.pl/log-008_tsw4vB.html
i
010
http://vaglog.pl/log-010_e1OjP.html

a z tego wynika ze przepławka oszukuje ale dopiero przy obciązeniu
http://vaglog.pl/log-003_Sfjk9.html

do tego dochodzi dodatnia korekta na 4 cylindrze
http://vaglog.pl/log-003_Sfjk9.html
Oczywiście występuje sławna sowa przy zmianie biegów z 2-3.

Sprawdziłem już chyba wszystko:
1. szczelności na wężach,
2. szczelność intercoolera,
3. czyszczenie EGR i jego pracę,
4. VACU pompa i wysterowanie sztangi,
5. Podmiana MAP sensora,
Dodatkowo pojawił się obiaw porannego odpalenia, piękna niebieska chmurka za samochodem. Nie czuć tam oleju.

Dodano po 22 godzinach 28 minutach 55 sekundach:
Ma ktoś jakieś pomysły ??

Re: BXE logi do oceny

: 05 kwie 2017, 11:09
autor: Mettenoos
konradkry pisze:

do tego dochodzi dodatnia korekta na 4 cylindrze
http://vaglog.pl/log-003_Sfjk9.html
jaka korekta? gdzie ją masz bo nie widzę? Zawsze jest dodatnia korekta, skoro na jednym jest ujemna to na innym musi być dodatnia, pytanie tylko jak mocno dodatnia bo nie widać
konradkry pisze:
Oczywiście występuje sławna sowa przy zmianie biegów z 2-3.
surge to standard tylko zależy jak mocny

Dodano po 2 minutach 48 sekundach:
konradkry pisze:

Ograniczenie dymienia powyżej żądania kierowcy.
http://vaglog.pl/log-008_tsw4vB.html
zdążyłem zauważyć że tak jest we wszystkich autach tutaj i nie tylko tutaj logowanych

Dodano po 6 minutach 37 sekundach:
konradkry pisze:
a z tego wynika ze przepławka oszukuje ale dopiero przy obciązeniu
http://vaglog.pl/log-003_Sfjk9.html

za wskazaniami przepływomierza idą wskazania doładowania, wraz ze spadkiem ilości powietrza powyżej 3000 rpm maleje ciśnienie doładowania, to normalne, pytanie dlaczego zaczyna ciąć powyżej 3000 rpm, przydałby się log 001 dynamiczny z dawką wtryskiwanego paliwa

Re: BXE logi do oceny

: 06 kwie 2017, 12:34
autor: konradkry
http://vaglog.pl/log-023_Y4qWe.html
jeżeli chodzi o korektę.

Boli mnie jeden problem bo z przez to również w ziołem się sprawdzarkę, charakterystyczne siodło przy doładowaniu.

Re: BXE logi do oceny

: 06 kwie 2017, 13:41
autor: Mettenoos
konradkry pisze: charakterystyczne siodło przy doładowaniu.
nie kumam tego slangu

Dodano po 2 minutach 5 sekundach:
konradkry pisze:http://vaglog.pl/log-023_Y4qWe.html
jeżeli chodzi o korektę.
tą BIP-y w których nic złego nie widać, korekcje wtryskiwaczy są w 013 na jałowym

Re: BXE logi do oceny

: 06 kwie 2017, 14:06
autor: konradkry

Re: BXE logi do oceny

: 06 kwie 2017, 14:23
autor: Mettenoos
w normie, jest OK

Re: BXE logi do oceny

: 06 kwie 2017, 14:32
autor: konradkry
Mam jeszcze log z bloku 23 podczas przyspieszania i tam BIP-y pompki 1 oraz 4 podchodzi do 28.

Niestety najbardziej martwi mnie to
http://vaglog.pl/log-011_26a2O.html

log z 01 wstawię niebawem.

Re: BXE logi do oceny

: 06 kwie 2017, 16:01
autor: Mettenoos
konradkry pisze:Mam jeszcze log z bloku 23 podczas przyspieszania i tam BIP-y pompki 1 oraz 4 podchodzi do 28.
Jest OK
konradkry pisze: Niestety najbardziej martwi mnie to
http://vaglog.pl/log-011_26a2O.html

log z 01 wstawię niebawem.
No tak, wpierw przeładowuje a potem nie osiąga

Re: BXE logi do oceny

: 07 kwie 2017, 11:41
autor: konradkry
No właśnie tylko co możne być przyczyną ?

Re: BXE logi do oceny

: 09 kwie 2017, 14:25
autor: konradkry

Re: BXE logi do oceny

: 09 kwie 2017, 21:19
autor: Mettenoos
Trochę małą dawkę paliwa w 001 dostaje

Re: BXE logi do oceny

: 11 kwie 2017, 8:36
autor: konradkry
W tym wozie największy problem jest z doładowaniem, niestety nie mam już pomysłu co można sprawdzić
Turbina po regeneracji ( efekt ten sam ;( )
podciśnienie na VAKU sprawdzone jest ok, podciśnienie na sztandze podczas BS04 ideał.

Zastanawiam sie czy zasyfiony kolektor może dawać takie obiawy.
Bo przepustnica i EGR były dość brudne.

Re: BXE logi do oceny

: 11 kwie 2017, 16:05
autor: Mettenoos
konradkry pisze:W tym wozie największy problem jest z doładowaniem,
ale za zbyt niską dawką paliwa pójdzie niższe doładowanie i cięcie dawki przez przepływkę, to jest jak układ naczyń krwionośnych połączonych ze sobą

Re: BXE logi do oceny

: 11 kwie 2017, 20:38
autor: konradkry
A nie na odwrót,
zbyt małe doładowanie, przez co ograniczenie dawki by nie puścić do zbyt dużego
zadymienia.