Strona 2 z 3
Re: Golf V 2.0 TDI 16V BKD Ocena logów dynamicznych
: 21 cze 2016, 0:32
autor: Mintaa
Turbo jest po regeneracji, ustawiane pod auto ;d na starym kopcił jak szatan
Pompka 3 była wymieniana bo po podłączeniu pod komputer była walnięta, wiec teraz do wymiany jest 4 pompa ?
Re: Golf V 2.0 TDI 16V BKD Ocena logów dynamicznych
: 21 cze 2016, 7:44
autor: PinkFloyd
Mintaa pisze:Turbo jest po regeneracji, ustawiane pod auto ;d na starym kopcił jak szatan
Pompka 3 była wymieniana bo po podłączeniu pod komputer była walnięta, wiec teraz do wymiany jest 4 pompa ?
4 pompka leje
Re: Golf V 2.0 TDI 16V BKD Ocena logów dynamicznych
: 21 cze 2016, 20:25
autor: Mintaa
jest mozliwe ze 3 wtrysk był dobry a jednak 4 do wywalenia ? Mechanik mógł popełnic błąd ?
Re: Golf V 2.0 TDI 16V BKD Ocena logów dynamicznych
: 21 cze 2016, 20:39
autor: PinkFloyd
Mintaa pisze:jest mozliwe ze 3 wtrysk był dobry a jednak 4 do wywalenia ? Mechanik mógł popełnic błąd ?
Moze bo kolejność zapłonu to 1342, jak 3 przelewa to na 4 będzie więcej odejmował, nie bierze sie dużych minusów pod uwagę tylko tych na plusie, np -2,16 a drugi 1,12 to ten drugi przelewa a ten pierwszy niweluje jego prace.
Re: Golf V 2.0 TDI 16V BKD Ocena logów dynamicznych
: 23 cze 2016, 12:32
autor: grejf
Dokładnie dał ciała. To jest jego "niedouczenie/niewiedza" powinien poprawić free.
Re: Golf V 2.0 TDI 16V BKD Ocena logów dynamicznych
: 25 lip 2016, 16:21
autor: Mintaa
Odswieżę temat ponieważ pojawił mi sie błąd
18049 - Please check DTC Memory of A/C Controller P1641 - 000 - -
klima nabita bez wycieków a jak dmuchalo ciepłym tam dmucha dalej, wiem ze to od czujnika pytanie od którego ? G65 na przewodzie od klimy czy tego przy kompresorze ? a pytanie numer 2 jak by padł ten przy kompresorze to gdzie dostać taki przykręcany śrubka bo podobno trasznie ciezko to trafić
Re: Golf V 2.0 TDI 16V BKD Ocena logów dynamicznych
: 07 sie 2016, 18:58
autor: Mintaa
Dodaje Logi Statyczne do oceny @PinkFloyd chodzi o to duze spalanie
bez klimy,radia itp
Grupy 1,3,4
http://vaglog.pl/log_273308.html
Grupy 7,11,13
http://vaglog.pl/log_273313.html
Grupy 18,23
http://vaglog.pl/log_273314.html
Re: Golf V 2.0 TDI 16V BKD Ocena logów dynamicznych
: 07 sie 2016, 19:48
autor: PinkFloyd
Doprowadź najpierw pompkę do porządku i dobrze ustaw pompowtryskiwacze.
Re: Golf V 2.0 TDI 16V BKD Ocena logów dynamicznych
: 07 sie 2016, 21:07
autor: Mintaa
PinkFloyd pisze:Doprowadź najpierw pompkę do porządku i dobrze ustaw pompowtryskiwacze.
Chodzi o ustawienie mechaniczne czy programowe ?
Re: Golf V 2.0 TDI 16V BKD Ocena logów dynamicznych
: 07 sie 2016, 21:12
autor: Mettenoos
mechaniczne
Dodano po 2 minutach 53 sekundach:
stabilizacja jałowego kiepska zapewne przez kulejący czwarty pompowtryskiwacz, autem telepie, widać to po obrotach biegu jałowego od 798 do 840 rpm
Re: Golf V 2.0 TDI 16V BKD Ocena logów dynamicznych
: 07 sie 2016, 23:11
autor: Mintaa
autem telepie ale wina bardziej nakładał bym na sprzęgło które jest na końcówce
Re: Golf V 2.0 TDI 16V BKD Ocena logów dynamicznych
: 07 sie 2016, 23:14
autor: Mettenoos
Mintaa pisze:autem telepie ale wina bardziej nakładał bym na sprzęgło które jest na końcówce
nie sądzę, co innego telepanie jako dźwięk - tu jak najbardziej może być powodem sprzęgło a co innego drgawki czyli skoki rpm i tu sprzęgło bym wykluczył
Re: Golf V 2.0 TDI 16V BKD Ocena logów dynamicznych
: 03 wrz 2016, 16:07
autor: Mintaa
auto poszło do mechanika, ustawił rozrząd zapłon wtryski itp auto nie pali na 3 cylinder przełożenie wtrysku nie pomogło
jaka może byc przyczyna ? Mechanik powiedział ze bedzie sprawdzał wszystko po kolei
Re: Golf V 2.0 TDI 16V BKD Ocena logów dynamicznych
: 03 wrz 2016, 16:41
autor: pitt52
Mintaa pisze:auto poszło do mechanika, ustawił rozrząd zapłon wtryski itp auto nie pali na 3 cylinder przełożenie wtrysku nie pomogło
jaka może byc przyczyna ? Mechanik powiedział ze bedzie sprawdzał wszystko po kolei
Nasuwają mnie się dwie rzeczy. Po pierwsze brak zasilania,a po drugie brak kompresji. Brak sprężania dzięki pierścieniom lub zaworom. Jednak bardziej obstawiał bym zasilanie paliwowe. Innych możliwości nie widzę.
Re: Golf V 2.0 TDI 16V BKD Ocena logów dynamicznych
: 03 wrz 2016, 19:33
autor: Mintaa
Mnie zastanawia fakt ze skoro dawki korygują sie według innego cylindra ? to moze 4 cylinder leje juz tak dużo paliwa ze 3 nie leje wcale i dla tego brak zapłonu ? czy źle myślę?