Strona 2 z 3

Re: Golf V 2.0 TDI 16V BKD Ocena logów dynamicznych

: 21 cze 2016, 0:32
autor: Mintaa
Turbo jest po regeneracji, ustawiane pod auto ;d na starym kopcił jak szatan :D Pompka 3 była wymieniana bo po podłączeniu pod komputer była walnięta, wiec teraz do wymiany jest 4 pompa ?

Re: Golf V 2.0 TDI 16V BKD Ocena logów dynamicznych

: 21 cze 2016, 7:44
autor: PinkFloyd
Mintaa pisze:Turbo jest po regeneracji, ustawiane pod auto ;d na starym kopcił jak szatan :D Pompka 3 była wymieniana bo po podłączeniu pod komputer była walnięta, wiec teraz do wymiany jest 4 pompa ?
4 pompka leje

Re: Golf V 2.0 TDI 16V BKD Ocena logów dynamicznych

: 21 cze 2016, 20:25
autor: Mintaa
jest mozliwe ze 3 wtrysk był dobry a jednak 4 do wywalenia ? Mechanik mógł popełnic błąd ?

Re: Golf V 2.0 TDI 16V BKD Ocena logów dynamicznych

: 21 cze 2016, 20:39
autor: PinkFloyd
Mintaa pisze:jest mozliwe ze 3 wtrysk był dobry a jednak 4 do wywalenia ? Mechanik mógł popełnic błąd ?
Moze bo kolejność zapłonu to 1342, jak 3 przelewa to na 4 będzie więcej odejmował, nie bierze sie dużych minusów pod uwagę tylko tych na plusie, np -2,16 a drugi 1,12 to ten drugi przelewa a ten pierwszy niweluje jego prace.

Re: Golf V 2.0 TDI 16V BKD Ocena logów dynamicznych

: 23 cze 2016, 12:32
autor: grejf
Dokładnie dał ciała. To jest jego "niedouczenie/niewiedza" powinien poprawić free. :bad:

Re: Golf V 2.0 TDI 16V BKD Ocena logów dynamicznych

: 25 lip 2016, 16:21
autor: Mintaa
Odswieżę temat ponieważ pojawił mi sie błąd
18049 - Please check DTC Memory of A/C Controller P1641 - 000 - -


klima nabita bez wycieków a jak dmuchalo ciepłym tam dmucha dalej, wiem ze to od czujnika pytanie od którego ? G65 na przewodzie od klimy czy tego przy kompresorze ? a pytanie numer 2 jak by padł ten przy kompresorze to gdzie dostać taki przykręcany śrubka bo podobno trasznie ciezko to trafić

Re: Golf V 2.0 TDI 16V BKD Ocena logów dynamicznych

: 07 sie 2016, 18:58
autor: Mintaa
Dodaje Logi Statyczne do oceny @PinkFloyd chodzi o to duze spalanie

bez klimy,radia itp


Grupy 1,3,4
http://vaglog.pl/log_273308.html

Grupy 7,11,13
http://vaglog.pl/log_273313.html

Grupy 18,23
http://vaglog.pl/log_273314.html

Re: Golf V 2.0 TDI 16V BKD Ocena logów dynamicznych

: 07 sie 2016, 19:48
autor: PinkFloyd
Doprowadź najpierw pompkę do porządku i dobrze ustaw pompowtryskiwacze.

Re: Golf V 2.0 TDI 16V BKD Ocena logów dynamicznych

: 07 sie 2016, 21:07
autor: Mintaa
PinkFloyd pisze:Doprowadź najpierw pompkę do porządku i dobrze ustaw pompowtryskiwacze.
Chodzi o ustawienie mechaniczne czy programowe ?

Re: Golf V 2.0 TDI 16V BKD Ocena logów dynamicznych

: 07 sie 2016, 21:12
autor: Mettenoos
mechaniczne

Dodano po 2 minutach 53 sekundach:
stabilizacja jałowego kiepska zapewne przez kulejący czwarty pompowtryskiwacz, autem telepie, widać to po obrotach biegu jałowego od 798 do 840 rpm

Re: Golf V 2.0 TDI 16V BKD Ocena logów dynamicznych

: 07 sie 2016, 23:11
autor: Mintaa
autem telepie ale wina bardziej nakładał bym na sprzęgło które jest na końcówce

Re: Golf V 2.0 TDI 16V BKD Ocena logów dynamicznych

: 07 sie 2016, 23:14
autor: Mettenoos
Mintaa pisze:autem telepie ale wina bardziej nakładał bym na sprzęgło które jest na końcówce
nie sądzę, co innego telepanie jako dźwięk - tu jak najbardziej może być powodem sprzęgło a co innego drgawki czyli skoki rpm i tu sprzęgło bym wykluczył

Re: Golf V 2.0 TDI 16V BKD Ocena logów dynamicznych

: 03 wrz 2016, 16:07
autor: Mintaa
auto poszło do mechanika, ustawił rozrząd zapłon wtryski itp auto nie pali na 3 cylinder przełożenie wtrysku nie pomogło :/ jaka może byc przyczyna ? Mechanik powiedział ze bedzie sprawdzał wszystko po kolei :P

Re: Golf V 2.0 TDI 16V BKD Ocena logów dynamicznych

: 03 wrz 2016, 16:41
autor: pitt52
Mintaa pisze:auto poszło do mechanika, ustawił rozrząd zapłon wtryski itp auto nie pali na 3 cylinder przełożenie wtrysku nie pomogło :/ jaka może byc przyczyna ? Mechanik powiedział ze bedzie sprawdzał wszystko po kolei :P
Nasuwają mnie się dwie rzeczy. Po pierwsze brak zasilania,a po drugie brak kompresji. Brak sprężania dzięki pierścieniom lub zaworom. Jednak bardziej obstawiał bym zasilanie paliwowe. Innych możliwości nie widzę.

Re: Golf V 2.0 TDI 16V BKD Ocena logów dynamicznych

: 03 wrz 2016, 19:33
autor: Mintaa
Mnie zastanawia fakt ze skoro dawki korygują sie według innego cylindra ? to moze 4 cylinder leje juz tak dużo paliwa ze 3 nie leje wcale i dla tego brak zapłonu ? czy źle myślę?