Strona 4 z 5

Re: Prośba o analizę logów BLS, 1.9TDI bez DPF

: 14 cze 2015, 17:59
autor: michael230
Dobra już więcej nie będę odstawiać cyrków. W najbliższym czasie jadę do mechanika ma wgrać aktualizację softu serii. Po wgraniu znowu obserwacje i jeśli będzie przeładowywać to turbina do oddania na gwarancji. Czy firma regenerująca może tłumaczyć się tym, że była źle użytkowana?

Re: Prośba o analizę logów BLS, 1.9TDI bez DPF

: 14 cze 2015, 18:20
autor: PinkFloyd
michael230 pisze:Dobra już więcej nie będę odstawiać cyrków. W najbliższym czasie jadę do mechanika ma wgrać aktualizację softu serii. Po wgraniu znowu obserwacje i jeśli będzie przeładowywać to turbina do oddania na gwarancji. Czy firma regenerująca może tłumaczyć się tym, że była źle użytkowana?
Zawsze może, ale na pewno nie przyznawaj sie ze auto było po programie.

Dodano po 10 min 22 sek.:
Jak Ci wgra nowy seryjny soft nie zapomnij zrobić logow przed chipowaniem, będzie wiadomo na 100% co jest problemem.

Re: Prośba o analizę logów BLS, 1.9TDI bez DPF

: 14 cze 2015, 21:07
autor: michael230
A jeszcze mam pytanie odnośnie przepływomierza, zauważyłem że znajduje się na nim nalepka "Exchange" z numerem 0 986 284 009. Numer części na obudowie jest inny niż ten na nalepce. Na obudowie mam 0 281 002 531.

Re: Prośba o analizę logów BLS, 1.9TDI bez DPF

: 22 cze 2015, 19:54
autor: michael230
Hah, chyba muszę zmienić mechanika, ale nie ma na kogo. Wgrał od razu niby poprawiony soft, bez seryjnego. Dodatkowo wyłączył EGR-a, ale silnikiem dalej szarpie i powiedział, że trzeba jeszcze go zaślepić. Nie chce mi się wierzyć w to co mówi.

Re: Prośba o analizę logów BLS, 1.9TDI bez DPF

: 22 cze 2015, 20:14
autor: PinkFloyd
michael230 pisze:Hah, chyba muszę zmienić mechanika, ale nie ma na kogo. Wgrał od razu niby poprawiony soft, bez seryjnego. Dodatkowo wyłączył EGR-a, ale silnikiem dalej szarpie i powiedział, że trzeba jeszcze go zaślepić. Nie chce mi się wierzyć w to co mówi.
W bls egr jest na potencjometrze i jego niesprawność od razu wykryje ecu, niedomykanie po ilości zasysanego powietrza i dodatkowo po położeniu potencjometru- wywala wtedy kontrolkę silnika.

Re: Prośba o analizę logów BLS, 1.9TDI bez DPF

: 22 cze 2015, 20:21
autor: michael230
Podejrzałem właśnie pliki mapy i jeśli dobrze odczytuję to maksymalne ciśnienie doładowania to 1,2 bara.

Re: Prośba o analizę logów BLS, 1.9TDI bez DPF

: 22 cze 2015, 20:39
autor: PinkFloyd
michael230 pisze:Podejrzałem właśnie pliki mapy i jeśli dobrze odczytuję to maksymalne ciśnienie doładowania to 1,2 bara.
wartość żądana doładowania to nie wszystko, jak ktoś robi gotowca to nie wie jak konkretna turbawka się zachowa na zmianę dawki paliwa a kkk ma tendencję do szybkiego wkręcania się na obroty , jak od razu dowali się dużą dawka paliwa to turbawka szybko nabierze prędkości a N75 nie zdazy zbić ciśnienia i stąd np. duże overboosty i turbina gania wtedy powyżej max wartości doładowania.

Re: Prośba o analizę logów BLS, 1.9TDI bez DPF

: 23 cze 2015, 8:32
autor: michael230
A czy ciśnienie doładowania będzie takie same po zmianie mapy na logach? Bo na tej i poprzedniej mapie turbo laduje na maxa przy tych samych obrotach.

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Re: Prośba o analizę logów BLS, 1.9TDI bez DPF

: 23 cze 2015, 8:35
autor: PinkFloyd
michael230 pisze:A czy ciśnienie doładowania będzie takie same po zmianie mapy na logach? Bo na tej i poprzedniej mapie turbo laduje na maxa przy tych samych obrotach.

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Daj logi

Re: Prośba o analizę logów BLS, 1.9TDI bez DPF

: 23 cze 2015, 8:56
autor: michael230
DYNAMICZNE:
Grupa 003, 011: http://vaglog.pl/log_222280.html

Logi po zmianie mapy.


Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka


Update:
Dziś znowu przeładowanie, więc telefon i konkretnie do mechanika. Ma jutro rozmawiać z właścicielem zakładu regenerującego. Coś wspominał o ewentualnej wymianie na turbo garreta, czy można coś takiego zrobić w tym silniku?

Jedna z osób mówiła mi, że wymiana turbo na nowe nie pomoże. Ile w tym prawdy?
Nie wiem czy pisałem wcześniej, ale DPF-a miałem i wyrzuciłem z korektą programu. Podobno dobrze byłoby wstawić tam katalizator, bo teraz jest pusta pucha.
Czy pompa vacum może być winna przeładowaniom?

Re: Prośba o analizę logów BLS, 1.9TDI bez DPF

: 24 cze 2015, 6:09
autor: PinkFloyd
Z uwagi na dpf i chłodnicę spalin jest troche Malo miejsca żeby wstawić inna turbinę, trzeba troche porzeźbić. Zobacz w kkk dlatego gruszka jest na górze a w garecie jest na dole i nie ma na nią miejsca, masz dalej przeładowanie .

Re: Prośba o analizę logów BLS, 1.9TDI bez DPF

: 24 cze 2015, 8:03
autor: michael230
Czyli walczyć o wymianę na nową?

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Re: Prośba o analizę logów BLS, 1.9TDI bez DPF

: 24 cze 2015, 9:07
autor: PinkFloyd
michael230 pisze:Czyli walczyć o wymianę na nową?

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Był u mnie znajomy z regenerowaną kkk wytrzymała 10 tys km, w sprawie regeneracji turbiny kkk znasz moje zdanie, tym bardziej ze nowa w kartoniku po rabacie kosztuje juz 1850zł i spokojnie polata do 200 tys km.

Re: Prośba o analizę logów BLS, 1.9TDI bez DPF

: 24 cze 2015, 11:24
autor: Mettenoos
tylko czy to oby na pewno wina turbiny, widać przecież że geometria pracuje, turbo dmucha, czy to po prostu nie jest wina po stronie sterowania, bo może się okazać że wstawi nową a nadal tak samo ciśnienie będzie wachlować

Re: Prośba o analizę logów BLS, 1.9TDI bez DPF

: 24 cze 2015, 11:37
autor: michael230
N75 wymienione, czujnik ciśnienia doładowania wymieniony. Wężyk do N75 wymieniony.

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka