Strona 11 z 11

Re: Golf V Variant Problem ze sterownikiem ABS (1K0 907 379 AD)

: 24 kwie 2024, 0:51
autor: balipl
Po wymianie pompy AD na BJ (kodowanie zaakceptowało bez problemu, dzięki za pomoc z tym! :ok: ) zniknął problem 01130 i święta trójca na desce rozdzielczej, ale pojawił się nowy błąd, który co prawda nie świeci, ale widać go w VCDSie w sekcji 01 Engine

17837 - Circuit for Brake Vacuum Pump

Bezpieczniki w obu miejscach wszystkie ok, hamuje tak samo jak wcześniej, w VCDS 01 -> Basic Settings -> 008 widać że pompa jest cały czas OFF i też nie pokazuje żadnego ciśnienia.

Zastanawiam się, czy w sumie nowy sterownik ABS z Golf6 nie oczekuje czasem pompy vacuum, której nie ma w Golfie5 :?: - z drugiej strony w VCDS ten test jest opisany jako "only with automatic transmission", co by się w sumie zgadzało

Gdzie szukać tej pompy vacuum od układu hamulcowego? Jak to może wyglądać?


Golf V - 2008
benzyna 1.6 (102KM) z automatyczną skrzynią

Re: Golf V Variant Problem ze sterownikiem ABS (1K0 907 379 AD)

: 24 kwie 2024, 6:23
autor: seebst
Ja również wymieniałem AD na BJ i też pochodziła z golfa 6 i po całej procedurze wymiany i kodowaniu żadnych innych błędów nie miałem, tym bardziej czegoś takiego jak Ty.

Re: Golf V Variant Problem ze sterownikiem ABS (1K0 907 379 AD)

: 24 kwie 2024, 10:39
autor: balipl
Może to przypadek, że padło akurat w tym samym czasie lub coś było przypadkiem ruszone przy wyjmowaniu pompy ABS
Zastanawiam się gdzie szukać / jak wygląda ta pompa vacuum od hamulców - ewentualnie który do niej może być bezpiecznik

Re: Golf V Variant Problem ze sterownikiem ABS (1K0 907 379 AD)

: 25 kwie 2024, 23:50
autor: Dexter23pl
@seebst jeśli stary moduł nie ma śladów otwierania to chętnie odkopię całość .
@balipl były wersje czujnikiem podcisnienia na przewodzie do serwa, ate lub bosch. wg mnie jest złe kodowanie sterownika ABS

Re: Golf V Variant Problem ze sterownikiem ABS (1K0 907 379 AD)

: 26 kwie 2024, 6:19
autor: seebst
@Dexter23pl
Pisałem kiedyś też w tym temacie jak sam miałem problem z pompą, że swoją AD wysłałem do regeneracji. Kwasy mi to odradzał, ale zaryzykowałem. I po naprawie po miesiącu znowu padła. Pojechała na reklamację usługi, ale kupiłem BJ i od tamtej pory Święty spokój. A stara jak wróciła, wskoczyła na OLX i gdzieś ktoś pewnie na niej jeździ. Koszt naprawy wyniósł 1000 zł, koszt drugiej chyba 600 zł.

Tylko nie wiem czemu tak się ludzie zabijają o tę AD, skoro są tak wadliwe? Co w nich takiego jest, że nawet Ty o nią pytasz?

Re: Golf V Variant Problem ze sterownikiem ABS (1K0 907 379 AD)

: 28 kwie 2024, 1:18
autor: Dexter23pl
Dla mnie nic wartościowego po kogoś nie mającej pojęcia naprawie. :)