Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy jednostek diesla
By stelmi75 -  05 mar 2016, 21:08
 lubelskie
#218568
Po wymianie wałka rozrządu oraz szklanek i panewek pali ale przy wkręcaniu na obroty do 2000 rpm kopcji i przerywa

Dodano po 9 minutach 21 sekundach:
Stary wałek był wydarty ,dwie szklanki wydarte i jedna dziurawa
By Bartas -  05 mar 2016, 21:25
 kujawsko-pomorskie
#218570
stelmi75 pisze:Po wymianie wałka rozrządu oraz szklanek i panewek pali ale przy wkręcaniu na obroty do 2000 rpm kopcji i przerywa

Dodano po 9 minutach 21 sekundach:
Stary wałek był wydarty ,dwie szklanki wydarte i jedna dziurawa
A jakie objawy miales?
By stelmi75 -  06 mar 2016, 7:28
 lubelskie
#218631
1.9 bkc ,wałek ruville , pompki ustawione mechanicznie do oporu i powrót 180 ,rozrząd ustawiony na znaki ,nie był komputer podpinany ,czy trzeba pompowtryski synchronizować komputerem ,odpala ,turbo słychać ale nie ma mocy i dymi na czarno czuć paliwo powyżej 2000 rpm przerywa.
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  06 mar 2016, 10:28
 zachodniopomorskie
#218647
stelmi75 pisze:1.9 bkc ,wałek ruville , pompki ustawione mechanicznie do oporu i powrót 180 ,rozrząd ustawiony na znaki ,nie był komputer podpinany ,czy trzeba pompowtryski synchronizować komputerem ,odpala ,turbo słychać ale nie ma mocy i dymi na czarno czuć paliwo powyżej 2000 rpm przerywa.
Widac problem z zasilaniem w paliwo, pompa vacum, pompowtryski, wiązka i itp
By stelmi75 -  06 mar 2016, 10:41
 lubelskie
#218651
vacupompa nie była ruszana pompowtryski nie odpinane i nie wyjmowane ,była tylko regulowane pompki po wymianie wałka ,dokręcone do poru i cofnięte o 180