#39784
Witam Wszystkich
Chciałbym prosic o pomoc a raczej o opinie. We wrześniu 2010 roku kupilem VW Golfa V 2004r 1,6 FSI z wada która okreslili jako wymiana sondy lamda (świeciła i nadal swieci się na żółto kontrolka silnika). Elektryk powiedział że sonda jest ok a po podłączeniu komputera wyświetlil 3 błedy w tym 2 dotyczące "niskie ciśnienie paliwa". Zurzycie paliwa jest w normie (średnio 8-8,5l/100km), obroty stałe, tylko objawy są dziwne:
- przy odpalaniu mimo ssania przez ok 3 sek silnik aż klekocze jak w starym Dieslu i wraca spowrotem do obrotów na ssaniu
- przy stałej prędkości auto lekko szarpie ale obroty sa stałe
Mechanik powiedział ze przyczyny mogą byc rózne ze na początek nalezy wymienić pompe paliwa przy silniku.
Poza tym przy odpalaniu 3x mruga kontrolka oleju, prawdopodobnie czujnik temeratury oleju jest do wymiany.
Jeśli ktos miał podobne objawy z zapalona kontrolka silnika, prosze o opinie oraz sugestie jak temu zaradzic!
Chciałbym prosic o pomoc a raczej o opinie. We wrześniu 2010 roku kupilem VW Golfa V 2004r 1,6 FSI z wada która okreslili jako wymiana sondy lamda (świeciła i nadal swieci się na żółto kontrolka silnika). Elektryk powiedział że sonda jest ok a po podłączeniu komputera wyświetlil 3 błedy w tym 2 dotyczące "niskie ciśnienie paliwa". Zurzycie paliwa jest w normie (średnio 8-8,5l/100km), obroty stałe, tylko objawy są dziwne:
- przy odpalaniu mimo ssania przez ok 3 sek silnik aż klekocze jak w starym Dieslu i wraca spowrotem do obrotów na ssaniu
- przy stałej prędkości auto lekko szarpie ale obroty sa stałe
Mechanik powiedział ze przyczyny mogą byc rózne ze na początek nalezy wymienić pompe paliwa przy silniku.
Poza tym przy odpalaniu 3x mruga kontrolka oleju, prawdopodobnie czujnik temeratury oleju jest do wymiany.
Jeśli ktos miał podobne objawy z zapalona kontrolka silnika, prosze o opinie oraz sugestie jak temu zaradzic!