Volkswagen Golf MK5

Garaż - sprzęt audio, nawigacje, radia CB
Awatar użytkownika
By KNA -  08 cze 2015, 15:51
 zachodniopomorskie
#181428
Mam problem z udźwiękowieniem mojego Golfika, a że jestem zielony jeżeli chodzi o Car-Audio, to postanowiłem się poradzić. Kupiłem go od znajomej, która wcześniej kupiła go od Pana, który miał zamontowane "coś" w bagażniku. Nie mam pojęcia czy była to tuba, skrzynia, wzmacniacz itd. Z tego co mi opowiadała, za ten dodatkowy sprzęt Pan przy sprzedaży chciał dodatkowe pieniadze (co jest oczywiste), więc zrezygnowała z tego, gdyż stwierdziła, że i tak rzadko słucha radia w aucie, więc jest jej to zbędne. Problem jest taki, że na ten moment grają mi tylko drzwi od strony kierowcy, reszta milczy. Myślałem, że może jakaś kostka, czy kable są odpięte, ale na moje oko wszystko jest ok, aczkolwiek instalacja jest zmodyfikowana. Mam też kable w bagażniku, które nie mam pojęcia do czego można by podłączyć (podejrzewam, że do wzmacniacza). Druga rzecz, to czy instalacja mogła być tak zmodyfikowana, że trzeba tam z tyłu "coś" podłączyć, żeby reszta głośników zaczęła grać, czy może jest to celowo zrobione, że ma grać tylko to co w bagażniku, plus drzwi od kierowcy, co wydaje mi się trochę dziwnym pomysłem. Pod spodem daję zdjęcia tyłu radia, kostka z kablami, którą odpiąłem (niewiele widać), coś co nie wiem czym jest, no i kable z bagażnika.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
By Dexter23pl -  08 cze 2015, 18:42
 śląskie
#181440
Pomóc w tym temacie wirtualnie to będzie ciężko.
Ta puszka czarna to coś w rodzaju przetwornika sygnału, z wyjścia głośnikowego na sygnał aux po czinczach.
to w bagażniku to niema nic do tego że reszta nie gra, to tylko żółty gruby +12V, cienki żółty +12V po włączeniu radia, czarny masa i dwa czincza do sygnału audio.

ciekawi mnie jak wygląda ta puszka czarna.